piątek, 17 czerwca 2011

Wagi elektroniczne

Czytając blogi można natknąć się na wiele wątków w zasadzie na każdy temat. Jedni piszą o sporcie, drudzy o polityce, natomiast ja chciałbym się skupić na swojej pracy. W trakcie studiów snułem plany na przyszłość, chociaż podświadomie asekurowałem się na wypadek gdyby mimo wszystko coś potoczyło się nie tak. Na szczęście plany zostały wcielone w życie i od razu po studiach jako świeżo upieczony magister inżynier dostałem pracę w firmie (www.wagielektroniczne.pl) zajmującej się sprzedażą, legalizacją oraz serwisem wag, systemów wagowych oraz wagowo-informatycznych. Jako Doradca Techniczno-Handlowy jestem odpowiedzialny za pozyskiwanie nowych klientów oraz kontakty z obecnymi.

Po pierwszym miesiącu pracy w firmie Zinner muszę przyznać, że jestem bardzo zadowolony z faktu, że tam trafiłem. W dzisiejszych czasach sprzedaż to podstawa wszystkiego. Nie oszukujmy się – jeżeli umiesz sprzedawać to możesz śmiało zakładać własną firmę. Zawsze marzyłem o tym żeby chciało mi się rano wstać i iść do pracy nie z musu ale z przyjemnością :) W kolejnych wpisach przybliżę moje losy w firmie. Kolejne etapy, które przechodzę. Kolejne produkty, które poznam. Kolejnych Klientów, którym coś sprzedam.
Na koniec powiem Wam, że sam byłem zdziwiony, że sprzedaż wag to taka fajna robota :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz